20.32


[foundation 129:- mascara 129:-]

Blir så lack på min dator, nåt fel är det ju på den när jag måste kämpa tills svetten rinner (typ iaf), för att få upp en ynka bild!? JAJA. Var iallafall på den där gymnasiemässan, skönt att ha varit där en dag innan man åker dit med skolan jao. Magen mår lite bättre, långt ifrån bra, men bättre iallafall. Om man säger såhär - jag kan stå upp. Åkte till maxi med mamma efteråt och inhandlade lite efterlängtat makeup. LOVE. Ska väl äta en kvällsmacka nu med mamma och sen mysa framför tv:n, som förövrigt bara visar skit idag. Jag lär väl vara den ända som tycker det dock eftersom att jag är den enda (typ) som inte kollar på desperat housewives.. hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0