'bout today


Ser man ut såhär med 10 flätor så sover man oskönt, men får fint hår :)

Idag var som sagt på IUP-samtal med min handledare. Både mamma & pappa var med, first time ever haha.. Men jag har missat så mycket så båda ville vara med. Fick jättebra omdömen. Sköter mig exemplariskt, men har missat väldigt mycket så dom har svårt att välja vilket betyg dom ska sätta, men jättemånga skriver att jag är påväg mot högre betyg = MVG. Fick reda på att jag kommer söka till gymnasiet med MVG i historia, så härligt!

Sen gjorde jag provet i Judendomen också. Fick ett vg+ på det, är toppennöjd!! Tyckte det var rätt svårt ändå, men 34,5/40 rätt är enligt mig awesome. Blev chockad själv, och nej jag skryter inte, har bara haft jättesvårt att plugga in judendomen i huvudet. Nöjd chey.

Har käkat och ska nog plugga lite mer snart. Min bildlärare tog in mig i sitt rum idag och frågade om jag inte hade förstått läxan, vilket jag verkligen inte hade, trots förklaring och beskrivningar. Lite pinsamt, men nu fick jag bättre förklarat och fattar hur jag ska göra, så nu kan jag plugga bild. Det är ju skitkul :D Ärligt alltså!

Oj vad mycket jag skriver, aja, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0