dålig uppdatering

Igår gick jag till skolan för första gången på sjukt länge. Det var jätteroligt och jag hade verkligen saknat alla! Efter skolan följde jag med becka hem och vi kollade på en apbra skräckfilm som jag inte minns namnet på. Bra var den iallafall, hemsk.. Sen drog hon iväg på träning och jag åkte hem och pluggade.. Har ju några prov att ta igen som sagt! Tack för en mysig dag beckis! På kvällen mös jag framför tvn, först biggest looser, sen hollywoodfruarna och sen pensionärsjävlar, hahah älskar!! GUL BIL!

Idag då, hade so, sen planering men jag hade glömt ett viktigt papper hemma så jag och becka cyklade som judar hem till mig, hämtade pappret, snabbade oss tillbaka skolan och sen hade vi ändå inte lektion.. Värt-.- Mina händer domnade bort och det var en sån jävla motvind så jag kom knappt ner för backen med cykeln. Hugaliga. Nu är jag hos becka med henne och hon lagar mat till oss, hihih. Sen ska vi tillbaka till skolan och jag har fucking engelskaredovisning. Jag spyr på't, tycker verkligen att det är så jädra jobbigt..! Hej redface!

Efter skolan ska jag iallafall hem och plugga rumpan av mig, gillas icke. Saknar handbollen, pusssar!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Roligt att du kan vara i skolan igen!! Hoppas redovisningen gick bra!



kram

2010-11-09 @ 13:48:48
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0