ingen uppdatering igår

Bloggen krånglade så det blev inget inlägg igår. Hände ändå inget speciellt. Hade myskväll med mig själv hehehe. Började klockan 20:00 med biggest loser, sen 21:00 var det svenska hollywoodfruar och 22:00 började pensionärsjävlar. Haha så kul!

Och på tal om biggest loser. Jag är så imponerad över hur jäkla mycket dom har gått ner i vikt!!!
Här är Karl-Fredrik, som vann:

Innan


Efter
Karl Fredrik i finalen. Foto: TV4
Han hade tappat 75(!!!) kg under tiden i biggest loser. Det är så coolt, han vart en helt annan människa!


Men men. Igår somnade jag med ett leende på läpparna. Dock vaknade jag inte lika lycklig. Vaknade halv6 av att jag hade så otroligt jävla ont i magen så att jag knappt kom ur sängen. Så jag stannade hemma idag. Första dagen är alltid värst ;) Har fruktansvärt ont fortfarande, men jag vet att det kommer att gå över. Så jag håller tummarna för att det gör det snart! Gymnasiemässa ikväll, får se hur det går. Usch jag mår illa också. Får väl lägga mig som en köttbulle i sängen och tycka synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Men gumman då :(

2010-11-23 @ 12:14:57
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0