it´s friday!

Alltid lika härligt med fredag, så är det bara. Så tacksam att jag har så fina vänner:



Har haft en awesome dag, vet inte varför men den här dagen har gått allmänt bra.
Började med matte. Hade 2 diagnoser på raken, sen fick man sluta. Båda gick riktigt bra, dom var rätt lätta, men ändå. Sen engelska. Min lärare skrämde skiten ur mig och gav mig värsta blicken och ba: Malin.. IG.. Jag blev fett rädd men sen sa hon att jag hade fått VG på engelskaprovet, OMG! Jag trodde bara jag skulle få g, eller tillochmed ig. Det var svårt jööö! Sen hade vi teknik, janne bara retades med mig, som vanligt ;) "Malin, du ser förvirrad ut?" - "Ja, jag kanske är lite förvirrad?" - "Bra, då känner jag igen dig!" Haha..

Sen var det idrott, och jag satt och hejade på alla som sprang bip-testet tillsammans med pontus, holmer, malva & sen alla som droppade av hela tiden :) Marcus i våran klass sprang till nivå 17.3, längsta på 10 år, coooolt. För er som inte vet det så är bip-testet ett konditionsprov typ, eller prov, typ en del man gör i idrotten. Man springer över kortsidan på sporthallen och varje gång det piper måste man springa, så man springer nonstop hela tiden. Kan tippa på att dom sprang kanske 25 minuter kanske, i ett raskt tempo, fortare och fortare. Är man inte över åp andra sidan när pipet kommer är man ute. Så det är alltid roligt att kolla, alltid jobbigt att köra!

Nu ikväll ska jag nog träffa jonas och göra något :) Vi ska iallafall käka kebab, mums!
Ha en nice fredag jao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0