kärlek till fredagar.

Att vakna på en fredag känns nästan alltid lika underbart. 3-4 lektioner i skolan, slutar klockan 1 och sen är det helg! Kan börja med att säga att jag aldrig åkte med på michelles skytte. Mådde inte alls bra igårkväll så jag stannade hemma, la mig i sängen och läste en bok. Kopplade av riktigt ordentligt hela kvällen & somnade i lagom tid. Asnice. Ska följa med och skjuta någon annan dag i stället, måste ju testa! :)

Skolan har varit aschill idag. Hade först matte. Hade provgenomgång på ett prov som jag inte ens har gjort, bra där. Engelskaförhör, gick galant. Sen var det teknik men jag sprang runt och fjollade istället för att jobba. HIHI. På idrotten satt jag och Olivia och hejade på alla som spelade fotboll, och ja, då menar jag verkligen hejade. Satt och sjöng och gorma för fulla muggar och jag känner en lagom härlig huvudvärk nu.. Måste bara visa detta:


Olivia som sjunger All by myself. Hon är bra duktig hon!

Men annars då. Ikväll blir det idolmys med tjejerna, ska bli himla skoj. Känner mig rätt slapp så jag orkar inte fixa mig eller nåt, blir somsagt bara en mysig hemmakväll!

Lite bilder från idag:


Hon nyper sig i nosen. Vet ej varför..


Wictor och Johan


Min sötis. Det här är så himla malva-stile. Typ alla slänger bort huvudena när man plockar fram kameran, men ropar man på malva så drar hon världens sötaste smile, jämt!


Rebecca, Max & Folke


Erik har nåt bra i lurarna..


Bella (med hennes blåa tofs), håller om Kempe! Mysiiiiiit


Och dom fick den faktiskt att lysa. Amazing!


Den här borren kommer jag aldrig glömma.. Hade sönder den i 7:an, eller rättare sagt, den föll ihop i mina händer när jag stod och borrade. Min lärare har mobbat mig sedan dess, varje lektion. "Malin, lova att inte förstöra något nu." , "Det är så dyrt när 9b har lektion här, Malin är ju här, alltså går nåt sönder" osv... Haha!


Måste ju bjussa på denna skönheten till bild. Jag och emmsiiiii


Avslutar med Julias aaaas-snygga mobil!
Som ni märkte så var alla bilder från tekniken, men så får det vara!

Nej, nu ska jag ta och ringa mamma tror jag!
Ha en awesome kväll, I will :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0