kvällsinlägg


Haha vet inte varför jag älskar bilden..
Idag stickade jag nästan klart en hel vante. Har bara tummen kvar & den andra vanten har jag kommit ungefär till hälften på. Ni ska få se bild på dom snart, maybe tomorrow! Vid 16.00 träffade jag älskade pezen & vi hade tänkt vara ute och vandra lite. Men det var svinkallt, blåste & regnade så vi gick till konsum för att ta skydd och köpa godis. Sen gick vi till hennes mamma men hon hade inga nycklar så vi satt i trappuppgången och lodade. Sen orkade vi inte sitta där så vi bestämde oss för att gå till hennes pappa och hämta nycklarna, och sen när vi har gått en liten bit så säger hon: "oj, jag hade ju nycklarna, i fel ficka." Haha... Så vi gick in till hennes mor & satt där och pratade. Hade sjukt mysigt och hade saknat henne så mycket. Åkte hem kl 18!

Kommentarer
Postat av: dine

älskar digiiiiigiiiigiii! :D



förstår varför du gillar bilden, den var jätte söt och din header lika så.

Puuuuuss<3<3<3

2010-11-03 @ 02:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0