Lär känna mig lite bättre..?

HAHA alltså det finns så otroligt många klockrena grupper på facebook. Verkligen klockrena. Några som jag är med i kommer här!

♥ HAHAHAHAHA!.... Jag fattar inte?:/
♥ Alla vi som tänker "Vad fan är det här?" när vi ser skolmaten
♥ Converse All Star
♥ "du tog sönder den", "nej, den var så!"
♥ R.I.P alla fjortisar som har drunknat i brunkräm
♥ Vad fan är "mobileo"?
♥ Vi som bygger upp magmuskler genom att skratta
♥ Vi som ringer våra mobiler när vi har tappat bort dom
♥ Alla vi som vänder på kudden för att få den kalla sidan
♥ Vi som gillar när klockan är 13.37
♥ Vi som har osynliga magrutor
♥ Vi som någongång har misstagit en skyltdocka för en riktig person
♥ Vi som hör våran sms-signal när vi inte ens får sms!
♥ Vi som kollar i facit och sedan försöker komma på en rimlig uträkning
♥ Fina flickor röker inte
♥ Han är inte bög, han är bara snällare, finare och klär sig bättre än dig
♥ Äh.. Jag gör det imorgon
♥ Vadå prov imorgon?
♥ Jag älskar min mamma ♥
♥ WoW Jocke
♥ Alla vi som säger AJ, innan man vet om det gjorde ont eller inte, ifall att
♥ Vi som älskar att höra någon säga "Jag älskar dig" ♥
♥ Jocke med kniven
♥ En snygg kille blir fulare i mina ögon om han har en svinig attityd
♥ Lycka till i vinter, SJ
♥ Vi som undrar vad bussar med "Ej i trafik" gör i trafiken
♥ *mobilen ringer* "ALLA HÅLLER KÄFTEN!! hej mamma:)"
♥ HELVETES JÄVLA MOBILTELEFO.. åh, nu funkar den!

Haha alltså alla dessa grupper stämmer in på mig perfekt, och säkert på 100 andra tjejer och killar också. Smarta människor som kommer på alla dessa grupper alltså. Älskar våran grupp - Vi som hade vita kåpor när vi konfirmerade oss♥ HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0