onsdag.

Idag har inte varit min bästa dag direkt. Har vandrat omkring och känt mig som ett vandrande lik. Jag är helt slut!! Slumrade nästan på so'n och var inte långt ifrån att somna gående i korridorerna.. Det tar på krafterna att gå upp skittidigt, gå i skolan hel-dagar (8.20-15.30), komma hem, plugga helahela tiden, somna på tok för sent och sen samma sak 3 dagar i rad. Jag är så ovan så jag är helt död verkligen.. Herregud vad skönt att sova ikväll, jag längtar verkligen haha!

Gjorde engelskaprov idag, gick sådär. Lämnade in svenskanovellen som jag satt uppe alldeles för länge för att skriva klart igår. Sen har jag skjutit upp spanskaprovet tills imorgon. Jag skulle egentligen göra kemiprov imorgon, men jag försökte plugga nu ikväll men det går inte! Jag orkar inte, jag ser knappt vad jag skriver för att jag är så trött. Herregud mallan! Får skjuta upp det provet, har ändå inga prov nästa vecka. Annars kommer jag ha 1 prov om dagen den här veckan och det orkar jag inte, inte en chans. Skjuter upp matteprovet jag har imorgon också. joejfoedgvnewofjl


Sliten chey.

Orka att de blev en bibel nu. Snö är det också om någon har missat det. Mysigt med snö, och förutom att jag satte mig på arschlet imorse påväg till skolan + ett antal snöbollar i ryggen och några pulningar, så är det rätt nice faktiskt. Nej nu ska jag käka en frukt, dricka något och sen sooooova! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0