update


Den här bilden är från våran biologibok. Det är lätt att hitta sidan som bilden befinner sig på, för när man ska öppna boken öppnas den sidan för att det är så många som har kollat på den. Haha orka..

På tal om biologi då.. Har pluggat en del på eftermiddagen. Jag är helt slut i ryggen efter att suttit hukad över boken i någon/några timmar sådär.. Inte skönt. Inte heller lika skönt att jag har bildläxan kvar. Det sket sig igår och det kommer skita sig idag också, det är ju skitsvårt!! Får nog skjuta upp den lite. Känner mig iallafall rätt duktig som är nästan klar med biologiarbetet som jag har missat i 2 veckor :) Nu kan jag massor om nervsystemet. Aja fan vad jag svabblar.

Förövrigt är jag t-bergas största flottboll. Det känns inte ens värt att duscha när jag ändå inte träffar en kotte. Haha! Till det bästa då? FEBERFRI :-D:-D:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0