And no need to worry, that's waste in time.



Hej på er bezta. Igår spenderade jag kvällen med Alva, Emelie, Bella, Frida & Nike hemma hos Alva. Hade en välbehövlig, sjukt mysig och rolig tjejkväll. Var längesen jag skrattade så mycket under samma kväll, var helt flamsig och skrattade åt allt och tyckte att livet lekte typ. Vilket det gjorde, kärlek till er tjejer!! Vi åt red hot chili och kollade på någon film som hette "life as we know it" & den var faktiskt riktigt bra. Kom hem därifrån runt halv 3 inatt, slängde mig i sängen och somnade med ett leende på läpparna. Hur kan man få ha så fina vänner?

& idagrå, jag vet inte vad som händer. Chillar lite med mig själv, ska kanske ladda ner Dear John på tvn senare och mysa med mig själv. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: alva

bästaa kvällen på riktigt länge, tror jag fick en 6-pack av allt skratt! tack för att du finns min fina, i love u!<3

2011-08-11 @ 12:05:01
URL: http://aalvaf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0