FÖRLÅÅÅÅT.

Har verkligen bloggat URUSELT. Men jag har haft så mycket annat för mig om dagarna...








Bilderna är från i fredags när jag och Michelle sov i tält. Höll på att förfrysa på natten men sen på morgonen var det vaaarmt och skönt! Enligt mig då. Men hade iallafall askul på natten, somnade väl runt 5 och vaknade runt 10. Love you! Bilderna tagna härifrååån: http://michelleevelina.devote.se/

På lördagen minns jag knappt vad jag gjorde faktiskt, och herre mitt fanskap så kommer jag knappt ihåg söndagen heller. Eller jo det gör jag, jag var först på kalas hos mammas & pappas kompisars barn. Sen åkte jag till elinpez och sov där tills igår, då var jag ner på stan och letade kläder att ha på mig i skolan tillsammans med alva, emelie, frida & elin. Hittade dock inte ett skit men hade iallafall en apmysig dag med lunch på hongkong, shopping, fika på waynes & massa snack. Igårkväll träffade jag frida, bella, malva & becka. Det var typ ÅR sen och vi hade en del att prata om... Älskar er allihop!

Men NU sitter jag här, redo för dagen. Ska ta 11.35 bussen down town och träffa "Elin A" & "Elin G" för lite lunch! Elin A är då min bästis pez, och Elin G är våran bästa barndomskompis. Det var vi tre mot världen på dagis typ, och nu har skitungen äntligen börjat skolan här i vässan (hon bor i hallstahammar) så nu kommer vi få tillfälle att träffas mycket oftare. Förut vare mest på loven och så. Har inte umgåtts med henne sedan förra sommaren tror jag så det ska bli galet mys!

Allt för nu. Kraaamar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0