HEEEJ!

Tjenispenis. Har inte bloggat idag p.g.a en enda anledning. Har varit upptagen!
Först var jag och mamma ner på stan och kikade på lite olika saker, hittade en klänning till mig, linser till mammsen, tog ett kort till min legitimation & käkade vivaldi. Jo men värre kan man väl ha det :-)
Nu på kvällen har vi varit ute och åkt båt på mälaren tillsammans med familjen eklund, hur mysigt som helst! Min kåmpiz Jessica och jag har inte träffats på år och dar så det var skoj! Har inte heller åkt båt på år och dar så det var också mys. En helmys kväll helt enkelt! (Btw får typ ryck på att inte raderna flyttas ner när jag klickar på enter. VARFÖR?!?!?!?!?!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0