I DONT CARE IF THE HOLE CLUB IS THERE

Lalalaaaa lalala. Idag har jag sovit bort halva dagen, och damsugit andra halvan. Grym jag är! Som min senaste face-status "att damsuga suger, men att damsuga med musik i öronen är helt ok!" True true. Har typ dansat med damsugaren och haft munstycket som mikrofon, älskaaa musik. LIVET.

Ikväll ska jag och pichilich tälta på min baksida, moget va :D? Nej men det ska bli asakul, ska bara ner och köpa massa gott först, snack, kortspel och mys hela natten, hell yeah. Måste bara slänga mig in i duschen och vänta hem mammsen som kommer hem med mat så att pappa kan börja grilla. Kärlek till grillat alltsååå.

BTW - idag ringde min nya mentor/klassföreståndare och snackade lite. Hon lät fett snäll & om man kan låta bra så gjorde hon det ;-) Fett taggad!

Kommentarer
Postat av: frida

det gjorde hon till mig också, hon lät verkligen assnäll!

2011-08-12 @ 18:31:39
Postat av: emelie

sv: hahaha så jävla skönt sms!



duuuu är guld värd bruttan!

2011-08-16 @ 01:40:21
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0