@ SPANSKA LEKTIONEN NÅGONGÅNG I NIAN.



Alltså den här bilden får mig verkligen att sakna skolan. Sakna Tillberga. Även fast jag vet att jag är typ den enda som gör det. Vilken trygghet att gå där egentligen, det förstår man nu. Man har växt upp tillsammans, de killar och tjejer jag fortfarande umgås med är bland annat såna som jag gick på DAGIS tillsammas med. Dagis till nian, hur sjukt är det inte egentligen? Och det handlar inte om en person, utan många!

Nu börjar verkligen ett nytt liv, idag fick jag busskort för första gången och jag ba wtf?!?!? Så alltså ja. Låter väl som största tönten nu men så är det, ovant men ändå sjukt kul. Ser verkligen fram emot de här tre åren på JB. Ska göra mitt yttersta och bli den nästa Morgan Pålsson. Haha nejdå, inte riktigt men nästan :)

Och den här bilden... Alltså sjukt kul vi hade. Blev tillsagda hundranittiofemti gånger att lägga undan mobilen, och vi lyckades ändå ta ca 20 bilder. Finns alltså galet många fler! ÅÅH varför tog man inte bara vara på tiden liite bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0