22:45

Va gjorde du förra sommaren? Åkte till Skåne, oroade mig inför nian (räknade ner dagar när det var typ 60 dagar kvar, jag skojar inte) och sen typ chillade. Grönan några gånger osv :)
Svär du för mycket? Ja fan i varje jävla mening, så jävla jobbigt det går fan inte att sluta.
När duscha du senast? I måndags. Skoja, igårkväll.
Vilken färg är det på dina byxor just nu? Svarta jeans
Vilken låt lyssnar du på just nu? Lady Gaga - The edge of glory
Vad var det sista du sa? Lillebror slänger upp dörren och ba: hej. Jag ba: tja. Sen gick han.
Vad är bredvid dig just nu? En dörr
Vad var det sista du åt? Brieost
Vem vill du spendera resten av ditt liv med? Honom söker jag fortfarande. Familj & vänner såklart.
Har du en lavalampa? Nej, men brodern hade när vi var små och jag var så jävla avis
Hur är vädret just nu? Skitzo
Vad gjorde du igår natt? Sov?
Vem pratade du sist med på telefon? Bella
Vad gör dig glad? Kommer jag in på JB (får svar den 5juli) så gör det mig överglad!
Vart skulle du vilja åka? Just nu är det croatia, men dit ska jag ju, men typ london & usa. (Ska dit också btw)
Vill du ha barn? Ja, och helst nu men jag har ingen pappa till det och jag får inte för min pappa. (Inte för mamma heller tror jag)
Vad ska dom heta? Det bestämmer jag väl då.
Vilket land besökte du senast? Danmark
Hur många snälla känner du? Många
Vad såg du senast på tv? Massa olika, vi har precis skaffat Viasat så vi har 100000 kanaler, helt jävla underbart. Kommer bli soffpotatis. Disneychannel och grejer♥
Vad är det för märke på din DVD-spelare? Vetefan fick den när jag sålde jultidningar 1985
Senaste köp? Tröjor
Vad har du dåligt samvete för? Mycket
Vad har du för skor? Några ballerinor, 5 converse, gladiator, foppa, "hoppaiskor", olika klackar med mera.
Vad har du på dig just nu? Jeans och sovtröja
Vilken musik har du lyssnat på idag? Har lyssnat på radion på jobbet hela dagen = allt!
Är du vegitarian? Nej.
Har du sagt JAG ÄLSKAR DIG till någon idag? Nej
Vad heter dina kusiner? Ebba & Sara på pappas sida. Sen på mammas sida äre typ "låtsas/plast/halvkusiner som heter Miriam och Miranda. Vi är inte släkt egentligen men min morbror är typ som deras pappa om ni fattar ;-)
Vad drack du senast? Lätt-dryck. Fulaste namnet
Gillar du att laga mat? Nej, jobbigt.
När sjöng du senast? Sjunger hela tiden för mig själv.
Håller du det städat? HAHA dagens. Man får hoppa på ett ben mellan alla högar med kläder...
Saknar du någon? Många!

Lånade av Emelie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0