GODER AFTON.


Gammal bild.
Tja på er! Var ner på stan idag för ett studiebesök i domkyrkan. Intressant faktiskt. Visste ni tillexempel att det ligger 167 familjer begravda under golvet i domkyrkan? Det finns alltså kistor kvar med skelett i precis under där man går. Scary men häftigt! Innan studiebesöket knatade jag och Malva runt på stan och letade klänning och skor till henne, hittade bägge delarna, tjoho! Efteråt drog jag och mina cheyor till spicyhot där vi tog en lunchare på sådär en och en halv timme. Alltid lika mysigt♥

Nu behöver jag snart hoppa i säng för att orka med den sista skoldagen innan sommarlovet imorgon. Den kommer att bestå utav skåprensning, inlämning av skolböcker och en klass stafett. Jamen det blir väl en chill dag iallafall. Godnatt alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0