HELLO.

Igår var jag, Elin och Emma hemma hos en gammal barndomsvän Alva som fyller idag (grattis sötis!!!) och firade henne. Det var vi 3, Alva och tre tjejer till. Bland annat Emelie som jag ska gå i samma klass som i 3 år framöver! Hade en grymt mysig kväll med massa snack och skratt osv. Finns mycket att ta igen när man inte har setts på fyra (!!) år... Haha vi satt och körde typ "tjejkväll", det är massa kort med frågor på som alla fick svara på för att få igång snacket liksom. Och på ett kort ba:
Alva: "Skulle ni helst ha ett stormigt förhållande med mycket passion, eller ett lugnt förhållande men knappt någon passion alls?"
Carolina: "Vad menas med att det är stormigt då?"
Emelie: "Alltså det typ blåser, och regnar."
Alva: "Och man bor typ i ett tält."
HAHAHAH

Idag har jag och mamma varit in till hennes jobb där jag ska jobba de tre kommande veckorna! Hon har visat vart jag ska sitta, vad jag ska göra och hur allt funkar osv. Blir nog toppen. Inget världsroligt jobb, men det är inte värdelöst heller och jag får fett bra betalt! Hoppas det är skitväder nu de tre kommande veckorna så att jag inte missar värsta värmeböljan ;).

Blog you later!

Kommentarer
Postat av: Ylvisen

Bra att du fått sommarjobb! Vad är det du ska göra?



Helgen, eller lördag, vecka 26 är det läge för filmkväll om ni vill?

2011-06-19 @ 17:01:06
Postat av: Carro

HAHAH stormigt :')

2011-06-19 @ 22:57:55
URL: http://cicce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0