SKOLAVSLUTNING.









*Fan vad jag kommer att sakna er, vi måste träffas i sommar tjejer, ni är underbara och jag älskar er*

Först fikade vi, sen sjöng vi, sen sjöng våra fina lärare för oss, sen fick folk stipendium för bästa betyg, bästa matematiska och naturvetenskapliga tänkande osv. Sen slutade det med betygsutdelning och den blomstertid nu kommer.

Utanför tog vi typ kort och kramades med varandra och med lärare osv. Fasen vad hemskt det var. Först fattade man typ inte att vi var påväg att splittras med sen när vi tjejer kramades och sa hur mycket vi skulle sakna varandra så började alla typ störtböla. Till och med lärarna grät när vi sa hejdå till dom ska jag säga. Fyfan. 9or, ni är underbara och älskade allihop, kommer sakna alla så otroligt mycket och vi måste verkligen ses igen någon gång. Det är så sjukt att man har kommit varandra så nära precis som en familj och sen splittras man. Jag älskar er underbara ni.

Mormor, morfar och farmor kom hem till oss efter och käkade lite, Malva var med hem hit också. Fick lite pengar och sen spelade jag gitarr för dom och sånt. Fick även 500:- för varje MVG och 300:- för varje VG av mamma och pappa. Så nu är jag rik.

Kvällen spenderades i gropen med alla nior typ. Lekte lite tjuv och polis och vi var tjuvarna. Sen kom polisen massor med fler gånger och kollade så att saker och ting stod rätt till, vilket det mestadels gjorde. Fasen vad roliga alla blir när dem är fulla, haha gick bara runt och skrattade hela kvällen. Jag var väl den som var mest nykter där iallafall haha... Hade iallafall en riktigt rolig kväll. Dock tvingade polisen mig och typ 15 till att städa upp efter alla, haha drygt.

Och juste betygen. 5 MVG, 11 VG och 1 jävla G haha. Jättenöjd:-)

Kommentarer
Postat av: Ylvisen

Grattis till fina betyg, blev ju jättemycket pengar, till och med så att jag tycker att du är lite bortskämd ;) MEN du har jobbat hårt oxå!



Skönt att det gick bra i Gropen! Säkert många som spelar och överdriver sin fylla... De som tältade var borta på morgonen, tror hundägarna på gatan var dit och styrde upp :)



Hälsa din kompis att vi sprang från mig och till Tillberga-spåret och två varv där och sen hem igen och vi pratade hela tiden :) 12 km!



2011-06-17 @ 16:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0