THE NOTEBOOK.


Så himla fin och bra och underbar och romantisk och bäst film. Ni som inte har sett, gå och se! En ny favorit.

Har inte hänt mycket alls i eftermiddag/kväll så jag har inget att tillägga. Eller jo, mina granntjejer Saga&Vilma kom över och spöade mig i kortspel och tvspel, sen har jag klämt en pizza och tagit en promenad med mamma. Nu ska jag bara chilla, spela lite gitarr och njuta över hur mycket jag just nu faktiskt älskar mitt liv. Låter heltöntigt kanske, men det var längesen jag mådde såhär bra.

Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

superfin blogg! :D

hade du en bra midsommar? (:



KRAM!

2011-06-25 @ 23:23:16
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0