Tjaaa.

Igår var det ju somsagt midsommar. Åkte vid halv 5 till tortuna med bella och hennes familj. Dansade runt midsommarstången med alla barn och onyktra gubbar haha, supermysigt var det iallafall. Sen skjutsade mats hem oss till dit min familj befann sig. Där bjöds det på hallonpanacotta, brännboll, filmtittning och jordgubbar med glass. Mumma! Drog oss hemåt till bella igen vid två och låg och pratade lite tills vi somnade.

Imorse sov vi till typ 9, sen var det full rulle eftersom att bellas två systerbarn sov här. Har myst med dom hela morgonen och kollat på madicken, hihi vendela somnade i mitt knä och sen satt vi och mös i några timmar. Nu ska vi äta lite och sen checka in The notebook. Förbereder oss för gråtkalas, har hört att det ska vara en sorglig film ;) Ni får eventuellt lite bilder när jag får tid!

Och juste, ska passa på och länka min kära vän Michelle som nyligen har skaffat blogg. Kika in vettja!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Va snäll du är malin ! :D <3

2011-06-25 @ 19:57:52
URL: http://michelleevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0