detta är helt sjukt...



Bilderna är kopierade från Aftonbladets hemsida.

Alltså det som händer i Japan just nu är helt sjukt verkligen. Om det är någonting jag verkligen verkligen är rädd för, så är det naturkatastrofer och typ jordens undergång och sånt, just eftersom att man kan inte försvara sig alls. Japan är väl förberedda på det här och ändå kan dom inte stoppa det när det väl händer. Jag tror på allt jag hör och ser om att jorden ska gå under, och det här gör inte saken bättre. 10 000 försvunna människor och dödssiffran stiger hela tiden, tror den låg runt några tusen människor bara nu.. Usch jag tycker så synd om dom i Japan just nu :(


Kommentarer
Postat av: ingen

vlt kl 5 ok?

2011-03-14 @ 10:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0