FÖR UNGEFÄR ETT ÅR SEDAN...







... så hade vi fått 10 biljetter till Körslaget 2010 när Team Picasso & Olivia var med och tävlade. Kommer aldrig glömma den dagen, den är sorterad till en utav de klart bästa dagarna hittills i mitt liv. Vi hade så otroligt roligt och vi träffade så mycket underbara människor som vi skrattade med/åt så att tårarna rann. Sen gick ju västeråskören vidare också, som sista (!!) kören när vi var där, och jag kan säga att det var lite smånervöst. Men det var iallafall en upplevelse jag sent kommer att glömma!

Och jag har fortfarande varken packat eller duschat. Tänkte ta ett litet styrkepass med mig själv innan jag duschar, typ armhävningar, situps, plankan & 90 grader och sånt. Sen måste jag verkligen packa haha...


Kommentarer
Postat av: emelie

SV: tack malin! vart hittar jag den någonstans?:D

2011-03-26 @ 22:01:17
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: tack så mycket!



vi glömde, heheh

2011-03-26 @ 22:07:39
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0