GAAAH, jag saknar sommaren!


Bilden är tagen i somras med min webbcam. Shorts och t-shirt varje dag liksom. Hur underbart?!

Somnade som sagt med huvudvärk igår & inte fasen var den borta när jag vaknade. Gotta love it! Blir en rejäl dusch för mig idag känner jag. Sen om jag orkar ska jag försöka platta håret så att det inte är ett fågelbo när jag vaknar imorgon. Har en känsla av att jag kommer vara ganska.. typ, trött. Usch jag gillar inte att gå till skolan när jag inte mår helt bra, men nu kan jag verkligen inte missa mer.. Jaja. Det är faktiskt bara 10 skolveckor kvar tills slutbetygen skrivs in, hur gal1 är inte det då!?!?!?! Bara att kämpa som aldrig förr. Sen är jag faktiskt sugen på lite prov-resultat som jag inte har fått reda på än. JAJA.

Måste plugga mera matte idag, hann med en hel del igår men jag har en hel del kvar. Kanske drar med mig någon ut på en prommo sen också, fööör fint väder ute! Sen ikväll är det solsidan och wallander som gäller!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Oj bara tio veckor, kämpa på!

2011-03-06 @ 14:57:43
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0