Hur många lingon finns det i världen?



Var och såg filmen som heter som rubriken på bio nu ikväll tillsammans med Fridalee & Malvis.
Hur många lingon finns det i världen kan vara en utav dom roligaste och mysigaste filmer
jag någonsin har sett! Så himla sevärd! Hade med andra ord en fördjävla mysig kväll, tack för
att ni piggade upp min dag tjejer! Utan er hjälp hade jag seriöst fastnat framför datorn föralltid.

En konversation mellan mig och min vän Malva på bussen till stan:
Malva: Fan också...
Jag: Vad äre!?!?!
Malva: Jag glömde vattna orkidén...
Jag: Men jaha, jag trodde det var något viktigt.


Kommentarer
Postat av: Ylvisen

Kul att den va bra! Jag ska oxå se den! Eller vi menar jag.



Du....orkidéer är viktiga grejer!!! :)

2011-03-20 @ 06:28:49
Postat av: malvis<3

Japp malin! ylva har rätt där den kanske dör, och jag lovade mamma att jag skulle sköta den om jag fick en ny :D

2011-03-20 @ 21:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0