klasströjan



Riktigt schnygg blev den! Fick hem dom idag, woho.
Och för er som inte vet varför vi har "Alla vi som hade disco på so-lektionerna" så är det för att vi har det helt enkelt. Kopplar in måns iPod i högtalarna i vårat klassrum innan so-lektionerna och sen är det gasen i botten tills vi bokstavligen talat knuffas ur klassrummet med en lärare ilsken som ett bi efter oss... typ =P Fasen vad jag kommer att sakna den här uunderbara klassen när vi slutar om typ 3 månader. Fyfan.......
Love you guys!

Har ägnat en hel del åt eftermiddagen till so-plugg. Prov på fredag you know. Det måste göras och idag var jag faktiskt riktigt plugg-taggad. Och förutom min lilla powernap med böckerna i högsta hugg (som by the way också var nödvändigt, jag var sjukligt trött), så gick det riktigt bra idag. Ovanligt för att vara jag.

Skrev jag förresten att jag fick MVG på engelskaprovet??? För om jag inte gjorde det, så: JAG FICK MVG PÅ ENGELSKAPROVET!!! Sorry, men jag har faktiskt aldrig fått det förut, eller iallafall inte sedan typ 6an 7an någonting. Stolt som en tupp.

Nu ska jag om ettag slänga mig in i duschen och skita i att plugga mer ikväll tror jag.
Grrrymt kul att ni har blivit fler som läser också, välkomna hit buddies!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt

2011-11-17 @ 09:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0