THURSDAY

Har besökt skolan idag för första gången sedan i fredags. Fick träffa alla mina favoriter som jag har saknat! Skoldagen har flytit på ovanligt bra för att vara en torsdag (när de har klämt in so, no, svenska, matte, engelska, hemkunskap & idrott samma dag). På idrotten chillade vi mest runt och gjorde olika övningar, på so:n jobbade jag typ inget alls, inställd kemilektion, svenskan bestod av att andra redovisade om kända personer och på engelskan hade vi typ ingen lärare. Den enda lektionen som var seriös var matten och den gick förjävla bra. Så ska det vara!

Åkte ner på stan med Pez efter skolan för lite nödvändig shopping. Kom hem med detta:






1. Rut M. Flera 180:- 2. Nya converse 700:- 3. Rut M. Flera 399:-

Nä, nu måste jag slå in presenter till min lillfjärt som fyller 12 år imorgon. Godnatt med er !


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Nice-bajsiga köp, kanske jag snart kan ärva av dig :)

2011-04-01 @ 12:07:31
URL: http://ylvisen.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Köpte du tröjan med döskallen på,på rut affären??

2011-04-01 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0