malinjuhlin.blogspot.com

↑ min gamla blogg. Alltså jag läste den nu, shit vad mycket minnen det väcker alltså! Superbra att blogga egentligen..! Det här hittade jag bland annat i arkivet:

Malin


Gillar:
- lukten av ett fortkörande tåg
- skalbaggar som skjuter rygg
- fotosyntesen
- ljudet av när tandborsten glider mot tänderna
- mossa på gräsmattan

Gillar emellertid inte:
- blinkande spotlights
- silvriga dörrhandtag

- barn som tror dom är fina när dom har prinsessklänningar
- ica-reklamen (jag tycker ica-reklamen är fettcool,så den stämmer inte)
- flyttlådor med kaffekoppar och tavlor

HAHAHA.
Fick den av typ Tobbe & Brandberg i min klass för åratals sen, men kommer fortfarande ihåg hur mycket jag skrattade...... miss it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0