14:10


Tjo. Ler aldrig med öppen mun så det här är en engångsförteelse. Så ni vet.

Idag var jag i skolan, sista måndag någonsin i skolan. Känns helt galet wtf! Skönt iallafall:-)
Fick reda på att jag fick mvg i slutbetyg i hemkunskap, och jag som bara har haft g förut, woop woop!

Nu ska ta något att äta, så äckligt i skolan idag. Sen lite spanskaplugg innan jag ska leta på kläder imorgon på spexfotot. Vi tjejer ska vara utklädda till killar och tvärt om, kan bli lite roligt faktiskt haha! Den här veckan går vi två dagar till sedan på måndag drar vi på klaasssreeeesaaaaaaa! Betygen sätts på onsdag och jag ska nu för sista gången under högstadietiden göra en läxa. Fyfan va härligt livet är, jag ba njuter!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Jaaaaaaaaaa va roligt och grattis till fina betyg!

2011-05-30 @ 14:56:31
URL: http://ylvisen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är super fin när du ler med öppen mun, så hoppas att de inte är någon engångsföreteelse ! <3

2011-05-30 @ 17:01:42
URL: http://michelleevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0