20:54

Skola idagråå. Mattenationella gick väl helt OK och fick reda på att jag hade 4poäng ifrån VG på biologinationella. Supernöjd med det faktiskt, då jag tyckte det var skitsvårt. Nu ska jag ta gitarren och sätta mig en stund med den. Jag och mamma bestämde att vi skulle gå och lägga oss übertidigt idag, alltså typ kvart över 9. Men nä, skulle gissa på att det går åt skogen faktiskt. Så otroligt trött men jag vill inte lägga mig... haha.

Imorgon ska jag till sjukgymnasten, hon ska filura ut varför jag har ont i huvudet så ofta. Skönt att få det gjort. Sen bär det av till skolan och imorgon eftermiddag ska jag, frida och emma fixa vårat bildprojekt som ska vara inne nästa vecka. Har förresten setat halva kvällen med hemkunskapen ocksåå. Klar? Nejnejnej mycket kvar... Fullt ös medvetslös typ, ska verkligen bli skönt med en stocklholmsdag i helgen, gosh!

Kommentarer
Postat av: Ylvisen

Ah... Älskar ordet setat, så Västmanland-style :)



Plugga hårt!

2011-05-05 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0