21:15


Alltså bilderna är verkligen bjuuud men en blogg är roligare med bilder så är det bara!!!
Sitter här förövrigt och dricker välling (!) Har inte gjort det på väldigt många år men mamma hade köpt någon för vuxna och undrade om jag ville pröva, så tja det kunde jag väl då. Kan inte säga att det är lika gott som när jag var liten (jag drack "bebis-välling" tills jag var 8 år, mobba ej) men det var väl ändå helt ok måste jag säga.

Är färdigpluggad för kvällen, imorgon väntar veckans fjärde och sista prov - kemiiiii. Hann även med tekniken ikväll och det var grymt skönt. Imorgon behöver jag då "bara" träna till oförberätt spanskaprov (haha) och göra en biologiinlämning som båda är tills fredag. 

Imorgon har jag även bjudit över Malva för lite torsdagsmys, då våra päron ska diskutera klassresa och vi ska diskutera fezt och dricka te. Vi tänkte ha födelsedagsparty på fredag jag och Malva. Bara för närmsta tjejerna såklart, vi båda har fyllt år och slår ihop våra "kalas" så att kompisarna slipper fira ihjäl sig. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0