BILDER PÅ KLÄNNINGARNA.

Först måste jag bara säga att det var sjukt kul att det var så många besökare här igår.
Hoppas ni är här för att stanna:-)!

Börjar med den vita klänningen som kom från Nelly.com igår.
Den här ska jag ha på skolavslutningen!




Liten bulle på huvudet va? ;-)
Har inte bestämt hur jag ska matcha den här klänningen än. Får antagligen skaffa mig ett par snygga skor, och sen kör jag eventuellt på jeansjacka till! Lite brun utan sol kanske också kan vara behövligt!

Och sen klänningen som jag ska ha kvällen innan på middagen!



Som en gräddbakelse ungefär!
Även här hade jag tänkt ha ett par snygga dojor, antingen svarta ballerina eller några med klack.
Matchar den eventuellt med kavaj eller något annat stiligt som på bilden. Peace out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fina klänningar !

2011-05-19 @ 16:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0