En liten update bara!

Snart kommer en massa klassföräldrar och föräldar som sak med på klassresan hit, och inklusive min malva, så jag har lite bråttom!

Fick MVG på både boken om högstadiet och hemkunskapsinlämningen, sköönt! Sen fick jag även ett VG på kemiprovet, haha helt otroligt, jag vet fortfarande inte vad en jon är, så lycklig haha! Annars har jag bara haft en allmänt trevlig dag med en inställd engelskalektion vilket innebar lek i lekparken med massa små sexåringar som verkligen uppskattade vår uppmärksamhet. De satt typ tio små tjejer runt mig och mina tjejer och dom ba sken, helt överlyckliga typ =P Haha barn är så otroligt söta. Nu måste jag städa mitt rum, ajdååå...

Ps. idag gjorde jag sista provet i nian, någonsin. Känns nästan tomt wtf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0