HEJ BLOGGEN.



Har varit lite off då jag förutom att ha firat valborg har varit runt i olika sporthallar hela helgen för att kolla på när min lillebror och hans innebandylag spelade Mälarenergi cup. (Innebandy) Så kul att kolla på dem för de är så sjukt duktiga allihopa! Som grädde på moset så vann de hela cupen också. Final i stora bombardier där de vann med 6-0 såatte.. Duktiga killar!

Idag har jag som jag skrev något inlägg under typ pluggat hela dagen istället för att vara i skolan. Japp så gör man någon gång om året då skolan mosar för mycket, som de här veckorna. Nu behövde jag dock en paus men är verkligen inte färdigpluggad för idag än! Jag har hunnit med två svenskakapitel, läst en engelskanovell, gjort en powerpoint redovisning om en konstnär samt pluggat en jävla massa matte. Nationella på torsdag ju... Blä.

Ikväll ska jag hoppa träningen för ännu mer plugg, ska försöka hinna ut och springa med mammsen också. Sen behöver jag en dusch, jag ser ut som sju svåra år. I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0