JÄVLA GUBBJÄVEL

Rent ut sagt. Nu är det någon gammal gubbe som påstår att han är helt säker på att jordens undergång kommer att ske på lördag, den 21/5 2011. Alltså varför publicerar man sånt här? Jag blir rädd för att jag hatar verkligen sånt här, samtidigt som jag blir så arg för att han sätter ju skräck på grymt mycket människor pga sitt jävla snack. Nu kommer jag väl till helvettet för att jag svär så mycket också.

Nej men allvarligt nu. Jag vill ha födelsedagsparty, få mina slutbetyg, åka på klassresa, sluta nian, börja gymnasiet, bli vuxen, få barn, gifta mig, vara lycklig och SEN dö efter att mina barnbarnsbarn är födda. Så du som har kommit på det här, kiss my ass. Och om vi nu dör på lördag, så förlåt gubbe lilla :$

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ha ha....

2011-05-18 @ 08:53:12
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0