NY BIKINI!



Från H&M, 149 respektive 99 kronor/del.

Har ju som jag skrev i ett tidigare inlägg lajvat idag. Alltså det var väl ändå helt okej, inte pissdötråkigt som jag kanske hade trott först. När lajvet slutade klockan 12 så slutade även skoldagen så jag och tjejerna knatade runt på stan, eller vi satt på redhotchili i två timmar och käkade och drack té/kaffe och hade det superdupermys. Sen gick vi till gina, bikbok och ah you get it. Även till H&M där jag köpte en bikini, hihi supersnygg tycker jag allt!

Nu väntar mera pluggplugg, engelskauppgiften ska vara inlämnad imorgon, så det är väl bara att börja. Imorgon är det även matte nationella i 80 minuter. NERVÖS...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0