ONSDAG MANNEN.



Tja bloggen. Pluggade från 15:00-21:00 igår så därav dålig uppdatering. Ber om ursäkt för det.
Idag ska jag åka iväg med skolan och lajva... Alltså ha uppvisning, på culturen. Så värdelöst, usch och fy och blä. Det bästa är att vi slipper en dag i skolan och slutar 12:30, MEN som att vi inte skulle behöva en dag i skolan elleh? Nej men det är lugnt vi tar hem och jobbar istället, vi har ju ändå inget annat att plugga... eller?

Nä, mitt hår ska plattas, och jag ska ha kavaj idag. Man måste vara finklädd... Jag ska spela utrikesminister men vet inte vad det är för något, hålla ett tal och grejer hahah kommer bli så otroligt misslyckat. Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0