STOCKHOLM.

Har befunnit mig i huvudstaden hela dagen tillsammans med Jessica & våra madres. Har låtit shoppingen flöda och jag är riktigt nöjd med mina köp! Fick se några kändisar som alltid, alltid lika coolt att se att toppkändisar faktiskt har ett liv utanför tvrutan... Vi åt på något jättemysigt ställe, galet gott var det. Åkte tåg både dit & hem, ja jag vet inte vad jag ska skriva. Hade en superdag!! Kan visa lite bilder på mina köp:


Från GinaTricot, 79:- styck.


Från Bikbok, cykelbrallorna kostade 79:- och toffsarna 19:- st. Nagellacket fick man på köpet!


Från Bikbok. Tröjan kostade 199:- och shortsen 299:-


Från H&M, 299:-


Tröjan är från Weekday, 100:-


Bikinitrosor från H&M, 79:-


Från Kicks, foundationen kostade 135:- tror jag och mascaran 119:-


Från H&M 199:-

Sen köpte jag en "PeacePåse" från Granit också, den får ni se en annan gång!

Nu ska jag kolla på tv, hörs!!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Bra köp, den sista var grym!



kram

2011-05-09 @ 12:27:29
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0