Tja bloggen!


Gammal bild.

Har chillat runt i skolan idag och verkligen låtit som en kråka. Får inte fram ett normalt ljud, folk har trott att jag har gjort till min röst för att låta så hes som möjligt, men ehhhhhhh nej skulle inte tro det faktiskt. Håller dock med om att det låter som om jag gör det, låter så fult så det är inte sant! BTW. Gjorde idrottsprov idag också, gick så j***vla bra, mvg hej hej! En liten fråga, var det någon i klassen som INTE fuskade på det här provet? Haha dumma...

Bella hängde med hem efter skolan och "pluggade" men vi öppnade bara böckerna sen snackade vi skolavslutning istället, mycket trevligare faktiskt. Orkar inte kemi, elektrokemi, så otroligt värdelöst!!!!! Nu har jag lite feber, och fortfarande väldigt ont i halsen. Blir nog hemma imorgon om läget ej förbättras, tar på krafterna dethär.. Bara jag inte har halsfluss, då har jag ihjäl någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0