MÅNDAG


Tja. Älskar min nya tröja sjukt mycket.

By the way. Bloggen har varit nere men inte på grund utav mig, utan på grund utav blogg.se som har strulat så att inte inläggen syndes... Blä. Igår var jag med min granne Saga och kollade på hennes dansavslutning. Hon dansar street och var riktigt jävla bra alltså! Var där med hennes mamma och lillasyster och hade en superbra start på dagen, tack Sagis! Handbollsavslutning också och en hel del plugg, blev äntligen klar med mitt hk arbete som nu är inlämnat, hade även ett läxförhör idag i hemkunskap som gick toppen!

Idag då. Chill dag i skolan, älskar skolan just nu, så underbar! Fick reda på att jag klarade MVG på so-provet, så jävla grymt! Efter skolan drog jag och Bellson hem och solade i tio minuter. Sen tröttnade jag för att hon petade på mig och kastade gräs på mig.. Så jag spöade henne i fotboll istället! host

Handbollsträning (!!) nu på kvällen, åh vad skönt det var med lite go träning, man mår så bra efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0