YESTERDAY NIGHT.

Jag&Malva bjöd över tjejerna på en liten sen-fyllaår-kväll. Malva fyllde ju år för en vecka sedan men jag för en månad sedan, men vi har inte haft tid helt enkelt och gårdagen var helt underbar. Hade så jäkla roligt! En bild säger mer än tusen ord, så jag bjuder på lite bilder istället.



















Av tjejerna fick jag presentkort för hela slanten, precis som önskat. 400:- på bikbok, 100:- på ginatricot & 100:- på h&m, thank you girls! Alltså ni anar inte hur mycket tårarna kommer rinna på avslutningsdagen, det är ju riktigt tragiskt att vi som tycker så jäkla mycket om varandra ska skiljas åt. Hatar tanken, men det är ju trots allt hela sex skoldagar kvar... Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0