NU NI!

Förlåt för att jag verkligen har bloggat helt värdelöst. Är hemma från Kroatien som ni redan vet, och jag tänkte bjuda på massa bilder därifrån om ettag ifall jag hinner. Annars tar jag det så fort jag får tid helt enkelt. Har iallafall haft det helt jäkla underbart, helt otroligt hur bra jag har haft det. GAAH. Mer om det senare!

I förrgår drog jag iväg och träffade Elin som jag alltså inte hade träffat på ca en vecka. Very mysigt. Skulle ha träffat Emma på kvällen också men hon fick förhinder. Så kvällen spenderades istället hos Elins sistah där det blev bus och filmtittning. Var lite seg efter typ fem timmars sömn så sådär jättelångt ifrån att somna i deras soffa var jag väl inte direkt, men jag och pezie pallrade oss hem till henne istället runt halv2/2 och somnade som tokar.
Igår var jag också med pez hela dagen, först åkte vi till hälla med hennes syster och sen åkte vi hem och gjorde ansiktsmaskar och mös hela kvällen typ. Två superdagar.
Love you.
Ikväll hörde jag av madre att vi skulle hem till mina buskottar till syslingar i hökåsen och käka pizza. Jo men man tackar, det tackar jag inte nej till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0