20.23

Jahapp. Gårkvällen med emma var awesome. Hade hur mysigt och kult som helst och jag hade ingen feber på hela kvällen. Så ska det va.

Idag har jag hjälpt henrik att styla i sitt rum, satte upp plancher på en hel vägg typ. Ascoolt vart det!
Skulle ha åkt med några brudar hem till Ylva och setat i deras källare och kollat skräckis. Men min äckelfeber gjorde så att vi fick skjuta upp det. Fan vad jag hatar det, nu har jag varit sjuk i snart 1 månad. Det är fan helt galet. ÅHHH RYCK, jag orkar inte det här. Och så enkelt var det att få min lördagskväll helt förstörd. Hade sett fram emot det, tur att vi fick komma en annan kväll istället. Ylva har nämligen världens mysigaste källare med bioduk & grejer.

Det var väl det jag tänkte säga typ. Har inget positivt att komma med tyvärr. Så ah. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ja verkligen jättesynd!! men vi tar det en annan kväll! Säg till om ni vill komma någon dag nu på lovet, det går oxå bra! Gör inget om vi ska upp och jobba, ni hittar väl ut själva :D

2010-10-31 @ 09:02:02
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0