22.09

Hej på er alla goa läsare!
Jag har nästan inte fått nå plugg gjort idag. Det är för mycket som snurrar i huvudet så jag kan inte tänka! Börjar få lite (läs mycket) ångest inför höstlovet. Åh jag ville ju till skolan innan men nu blir det inte så. På måndag ska iallafall jag och mamma till skolan och ha iup-samtal med min handledare, och jag ska få göra ett & kanske flera prov också när jag ändå är där. Skönt att bocka av några, så man slipper plugga ihjäl sig sen. Lärarna är ju i skolan fast inte eleverna är där, så hoppas att några lärare finns tillgängliga! ;-)

För att rensa bollen lite så svalde jag en alvedon och hängde jag med hem till Ylva på inredningsparty. Har varit på det förut & mamma har också haft det men det är riktigt fina grejor, så jag och mamma köpte lite grann. Kul att träffa lite folk! Tack för de :)

När jag kom hem så kollade vi på robinson, käkade popcorn & frukttallrik och bara myste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0