22.35

Såg på Ylvas blogg att hon hade utmanat mig, så I go for it!

4 TV-program jag ser på
: Idol, Jon&Kate+8, Top model & Svenska hollywoodfruar!

4 saker jag gjort sedan frukost
: Pluggat matte, gosat med hamster, bloggat & snackat i telen med pezen i 1½h!

4 saker jag längtar till: Dagen jag blir frisk, höstlovet (haha), sälen i mars & julafton!

4 saker på önskelistan: Systemkamera, pengar, shoppingdag med mamma & utomlandsresa.

4 saker jag avskyr: Falska människor, att vara sjuk, läxor+prov & äckliga gubbar!



Nu ska jag facebooka lite och snacka med pezen på msn, hörs!

Kommentarer
Postat av: Frida

billiga presenter du önskar dig Malin!!!!:D<3

2010-10-27 @ 16:26:43
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0