converse ska det va!

Måste bara visa, vet att det finns fler converse-freak än jag! Ylva hade köpt några skitsöta små converse till mig. Plus att dom luktar skitgott. Det gulligaste var att man fick med massa reserv-sulor som man kan lägga i skorna som alla luktade olika. Hihi, tack igen Ylva!



Hihi små och söta va? Dom hänger så fint vid min spegelvägg tillsammans med mina converse-halsband.
(som jag btw också har fått av Ylva) ;)



Typ identiska, bara att dom förra glittrar & är halsband!
Kanske ska börja samla på små converse-skor? Fan va coolt! :D


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Hi hi så lite så :) Säg till om du vill ha fler, Jessica kan handla fler åt dig om du vill ha andra färger osv. De kostade 40 kr styck. Roligt att det var flera sulor med :)

2010-10-29 @ 08:44:45
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0