dålig bloggning.


Nån ramdom bild jag tog med mobilen.

Till skillnad mot tidigare sjukdagar så har jag idag inte suttit något vid datorn. Det är ett plus, men jag kom på igår att jag inte har ens tittat på judendomen än som vi hade prov på idag. Alltså, jag var ju självklart hemma idag också men ifall under sker och jag får gå i skolan innan lovet så måste jag nog kunna det ifall att. Satt några timmar med det, resten spenderades framför tvn!

Vid 18 åkte jag ner till sporthallen med mamma där det var overallsprovning. Fick träffa några underbara handbollsbrudar och kramas lite med dom. Fan va jag saknar alltså, det kliade i fingrarna att inte få vara med och spela :'( Fick lite skrattanfall med becka och emma, shit vad vi garvade. Jag har inte skrattat så mycket på dom här 3 veckorna tillsammans.. Konstigt va..?

Aja, så fort jag lämnar huset så sticker febern iväg. Det suger ba**e, för jag hade faktiskt laddat inför skolan imorgon. Men NEJ det går inte, fanfanfanfanfanfan. Hörs när vi hörs, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0