diskussion mellan mig och pezen

Bella var sjuk ett par veckor under sommarlovet, exakt samma som jag är nu. Lite ont i körtlarna (jag har inte längre, men hade i början), långvarig låg feber & sega i kroppen. Vi har diskuterat att hon borde ha haft körtelfeber hon också, och vi var med varandra några gånger fast hon var sjuk, hon var ju inte så mycket sjuk liksom.

Bella: Mamma hade sökt på körtelfeber.. och då stod det att om någon hade haft det kunde det ta 30-90 dagar innan någon annan kunde få det. Så jag kan ju ha smittat dig! Men provet visade ju ingenting när jag tog prov för körtelfeber..

Jag: OMG! Du borde ha haft det. DIN JÄVEL JAG SKA FAN DÖDA DIG!!!!


Bella: äldksat fih vännen
Bella: oj, vad fint jag skrev :P
Jag: äldskat fih också!

Orka min humor hahah:(


Kommentarer
Postat av: eeee

haha :-D sorry....<3

2010-10-27 @ 16:53:14
Postat av: Melina

SV: Tack så mycket (:

2010-10-27 @ 17:16:00
URL: http://meelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0