godmorgon!


Skönt att man ställde tillbaka klockan, då fick man ju sova en extra timme lixxx.
Och för er som e lite, blåsta, så klippte jag självfallet inte håret sådär. Hellre dör jag.., typ.
Nej men det lär väl alla ha fattat men ändå ;)

Idag har jag inga som helst planer. Ska somsagt till skolan imorgon och göra prov och ha iup-samtal. Men, jag har inte fått ett visst papper och träna på, och alla säger: "träna på pappret så kan du allt!" Fine, men jag har ju inte fått nåt? Smart av min lärare där..

Jaja. Nu ska jag iallafall ner till mormor snart, hon har inskaffat en locktång / nån lockapparat men jag måste visa henne hur man gör för bästa möjliga resultat typ. Haha. Ja, ni får väl ha de bäst helt enkelt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0