godmorgon 12.14

Hade en jobbig natt. Låg och kollade på tv och kände att jag fick mer och mer ont i huvudet. Men wft tänkte jag, ska ju ändå sova snart. Låg kvar i sängen och det blev värre & värre och dum som jag var så sket jag i det. Det slutade med att jag knappt kom ur sängen. Allt var suddigt och jag var yr & mådde så sjukt illa. Samtidigt som huvudet dunkade liksom. In på toan & satt där ettag. Gick och la mig och försökte sova. Men så fort jag blundade snurrade det i hela huvudet. Väckte mamma, hon var vaken med mig någon timme, hjälpte mig ta alvedon och sånt. När den äckliga huvudvärken äntligen gick över så somnade jag och sov till nu typ. Skönt. Har dock fortfarande lite ont i huvudet men inte alls som igår. Febern har jag inte tagit än, vågar inte...

Idag måste jag verkligen plugga en hel del. Bildläxa, kemi, so & sen träna på min engelskaredovisning när man ska redovisa om sin favorit artist / skådis. Ska nog snacka om lady gaga, finns mycket att säga om henne. Man måste snacka 3-5 minuter, och det värsta, läraren ska stå med ett fucking tidtagarur :O:O:O:O:O Oh my god, det är fan rätt länge med 3 minuter.. Får prata låångsamt :)

Kommentarer
Postat av: Elin

2-5 vare väl? eller har jag fel??? <3

2010-10-25 @ 16:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0